Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Fisho?

U kunt ons een e-mail sturen naar info@fisho.nl .
Onze klantenservice helpt u graag verder met al uw vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja.

Vanuit welke locatie verzenden jullie?

Wij verzenden vanuit Hongkong.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we ernaar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moeten wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling worden aangevraagd. Verzoeken na deze tijd worden afgewezen. Je bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, IDEAL) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de dag na de verwerking verzonden. Houd er rekening mee dat wij niet in het weekend verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij verzenden snel en betrouwbaar met vertrouwde vervoerders zoals PostNL en DHL.

Verwerkingstijd: 1-3 werkdagen

Levertijd: 3-7 werkdagen (afhankelijk van uw locatie)

Tracking inbegrepen: elke bestelling wordt geleverd met een trackingnummer, zodat u uw pakket kunt volgen.


Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Moet ik douanekosten en belastingen betalen?

De prijzen op onze website zijn exclusief belastingen en worden in euro's weergegeven. Dit betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Importheffingen, douanekosten en aanverwante kosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt. Deze kosten worden bepaald door uw lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over de kosten contact op met uw lokale douanekantoor.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op via info@fisho.nl .

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/verkeerd/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als u verkeerde, ontbrekende of beschadigde artikelen heeft ontvangen. Vermeld uw ordernummer, foto's van de artikelen en alle relevante referenties bij ontvangst van uw pakket. Wij zullen ons uiterst best doen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gestort op uw oorspronkelijke betaalmethode. Indien u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of de annulering verstuurd naar de bank die de kaart heeft uitgegeven.

Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als u vragen heeft over wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Als u nog geen terugbetaling voor uw retourzending heeft ontvangen, kunt u het volgende doen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.